poniedziałek, 5 września 2016

Wake me up (czyli trochę o szkole)

Jesli nie widzieliscie poprzednich 2 postow z trylogii 5 wrzesnia to zapraszam: Lakehouse & Valerie

Mój plan lekcji na 1 trymestr:
Inne spojrzenie na szkole

1. Advanced Biology A
2. Advisory (to nie przedmiot, ale o tym innym razem)
3. English 11A
4. Advanced Psychology
5. Chemistry A
6. College Algebra

Mój dzień zaczyna się o 6:15, o 7 przyjeżdża po mnie cudowna żółta limuzyna, nazywana autobusem szkolnym. Jadę nim pół godziny, pierwsza lekcja zaczyna się o 7:40. Lekcje kończę o 14:45 i (na szczęście) mój dom jednym z pierwszych na trasie powrotnej szkolnego busu. W domu jestem ok. 15:15, obiad, praca domowa, na 18 na trening piłki nożnej. Po 20:30 wracam do domu ledwo żywa. Za nim zabiorę sie do czegokolwiek jest już 21 albo pózniej. Więcej lekcji i spać... Tak w skrócie nie mam czasu na nic przynajmniej teraz, może z biegiem czasu będzie łatwiej.

Tak, mamy trymestry, a nie semestry dlatego jest tylko 5 przedmiotów. Co mi się bardzo podoba, bo mimo że lekcje trwają 65 minut mam wrażenie że uczę się o wiele więcej.

Z 1 meczu footballu
Lekcje są takie jak sobie wyobrażałam, na większości z nich używamy komputerów, a raczej chromebooków, które są świetne. Na chemii i biologii (które mam z tą samą nauczycielką) robimy dużo doświadczeń i kart pracy które ułatwiają życie. Pan od matematyki jest typowym śmieszkiem, który lubi randomowe żarciki o magicznych numerach. Więc w skrócie uwielbiam szkołę, wolałabym mieć więcej czasu żeby sie wyspać ale to jest najmniej istotne.

Nie wiem jakim sposobem wyszły mi 3 posty. Mam tak dużo to opowiedzenia, słów co raz więcej, a nie chce wszystkiego upychać w jednym poście.

Mam nadzieje że spodobała wam się ta trylogia. Następne posty pojawią się (mam nadzieję, że od razu) po wycieczce do Salt Lake City (yaay) i po Homecoming, które trwa od 26 do 30 września.

W między czasie zapraszam na:
instagram: kbuczak
snapchat: kabu99

Piosenka: "Wake me up" Avicii

7 komentarzy:

  1. Super wreszcie coś przeczytać 😍 💋❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Lifehack dla ciebie: jeśli piszesz więcej niż jeden post na raz możesz ustawić je tak, żeby same się publikowały co kilka dni i dzięki temu na blogu będzie wyglądało jakby były regularne wpisy, będzie więcej odsłon i zainteresowania blogiem :) Z doświadzczenia wiem, że nie każdemu chce się czytać po kilka postów na raz, a tutaj każdy wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tą opcje ale wole je wstawiać w dniu w którym je napisałam albo następnym, bo inaczej nie miałoby to sensu. Każdy przeczyta tyle ile będzie mu potrzebne, a może uda mi sie pisać troche bardziej regularnie ;)

      Usuń
  3. Czekam na ciąg dalszy! Jeśli mogę podpytać, ile łącznie trzeba było wydać na wymianę z NWST?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciągu najbliższego tygodnia planuje post o programach i NWSE (też o cenie)

      Usuń
  4. Czekam na ciąg dalszy! Jeśli mogę podpytać, ile łącznie trzeba było wydać na wymianę z NWST?

    OdpowiedzUsuń