niedziela, 25 września 2016

Photograph (Skrót sierpnia i września w zdjęciach)

Helloooooł to znowu ja, po przerwie :D
Wracam z krótkim (i zarazem długim) postem. Jestem teraz w Salt Lake City. Na pewno napiszę coś o tym jak znajdę chwile po powrocie. W końcu przysłali mi laptopa, więc mogłam zgrać moje zdjęcia z aparatu, więc ten post jest krótkim podsumowaniem drugiej połowy sierpnia i pierwszej połowy września.
Zdjęcia, które nie załapały się do poprzednich postów (a powinny) są właśnie tutaj :D

Spotkanie exchange studentów z okolic Boise
(Hiszpania, Meksyk, Brazylia, Niemcy, Polska)
Taki piękny widok tylko z domu
Jezioro na północ od Emmett
Emma (szara) i Callie, uwielbiam je :D
Bjut (pewnie nie tak się pisze) góra widoczna z całego Emmett
ale najlepiej z domu
Cudowny krajobraz Sandpoint 
Wodospad w Spokane (stan Washington)
Spokane, Washington i my :D
W drodze (gdzieś w Idaho)
Statua Wolności (a raczej jej miniaturka) w Sandpoint 
Plaża i jezioro w Sandpoint
Swan Falls i rzeka Snake na południe od Emmett
Kocham football i świetnych ludzi :D
(wesoła osóbka obok mnie to Vivien z Niemiec,
jedna z 8 exchange studentów w szkole)
Dzięki tej drewnianej maszynie udało nam się
w kilka godzin zrobić duuuuużo soku jabłkowego
Taka biologia, spędziłam tego dnia ponad 1.5 godziny
nad mikroskopem oglądając rózne komórki

Jack, lubi spacery i szczekanie na samochody :)

Piękna okolica na spacery i to zaraz za domem <3

Wóz straży pożarnej w Caldwell 
Rowdy Crowd z meczu footballu
(jestem calkowicie po prawej w 2 rzędzie)

Piosenka: "Photograph" Ed Sheeran

2 komentarze: