poniedziałek, 5 września 2016

Valerie (gdzie byłam, kiedy mnie nie było)

Ukradzione z instagrama
1 dzien szkoly
Szkoła szkoła szkoła...mój drugi tydzień za mną. Teraz rozumiem wszystkich exchange studentów, którzy nie są aktywni na swoich blogach z braku czasu.

Ludzie są cudowni. Wszyscy są niesamowicie mili. W Emmett jest jeszcze 6 innych exchange studentów (o których pewnie kiedyś napiszę). Ale myśle ze najtrudniejsza cześć wymiany, czyli zaaklimatyzowanie się już za mną.

Byłam na swoim pierwszym meczu footballu z dziewczynami z drużyny piłki nożnej. Poznałam tam sporo ludzi, w tym kilku footbolistów. Jedna dziewczyna przez cały czas próbowała wymówić moje pełne imię. No właśnie, próbowała. Większość osób dobrze sobie radzi z moim skróconym imieniem, mimo to spotykam się z pisownią typu "Cacia" albo "Kachia". Ale najśmieszniejsze są mecze piłki nożnej, kiedy ktoś próbuje wyczytać moje imię podczas prezentacji zawodników. Możecie sobie wyobrazić mnie jako "Katshuishyna Buzyak" w najlepszym przypadku. Z nauczycielami było jeszcze śmiesznej, bo mimo że starają się nie są wstanie przejść przez drugą sylabę. Takie imię co poradzę.

Więc tak w największym uogólnieniu żyje mi się tu świetnie. Host-rodzina, szkoła i ludzie są na prawdę cudowni. Mam nadzieje, że nic się nie zmieni i że czas zbyt szybko mi nie zleci.

Na koniec mam trzy porady. Nie ważne że powtarzam się, czy powtarzam po innych.

1. Sporty SPORTY! Cokolwiek, gdziekolwiek, najlepiej od razu po przyjeździe. Za nim zaczęłam szkołę poznałam około 30 dziewczyn w tym 2 inne exchange studentki! Mimo ze grać ciagle nie potrafię i nie wygrywamy meczy to jest to świetna zabawa i o wiele łatwiej zacząć wymianę.

Niezbyt piekne zdjecie, ale no coz..
O pilce noznej napisze cos jak sie skonczy sezon.

2. Nigdy nie mów "nie". Trochę zmodyfikowana wersja, ale cała idea tego jest to ze nie ważne jak głupie sie cos wydaje, nie odmawiaj. Jeśli od razu nie jesteś w stanie powiedzieć "tak" i przeżyć jakąś szaloną przygodę, to przynajmniej to przemyśl. Pamiętaj ze czasu jest niewiele, a chcesz maksymalnie go wykorzystać.

To jedno z pieknych wspomnien, ktorym PRAWIE powiedzialam "nie"

3. Bądź sobą! Udawanie kogoś innego nie pomoże ci w niczym. Przez szkoły w USA przeszło wystarczajaco dużo exchange studentów, żeby był to jakiś wyróżniający tytuł. Bycie sobą jest poradą na wszystko.

Typowy lunch w szkole, nie ma co narzekac na nude
Emmett High School z 3 pietra




















Piosenka: "Valerie" Glee Cover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz