wtorek, 10 lipca 2018

Gasoline (powrót do maja 2017)

Po ostatnich kilku, bardzo rozciągniętych w czasie postach, które były raczej o sytuacjach na bieżąco zapraszam Was na mały powrót do jeszcze nie opowiedzianej historii z końcówki mojej wymiany w czerwcu 2017.

Lekkoatletyka
W jakimś poście (sprzed roku pewnie xd) wspominałam o tym, że po zerwaniu więzadła w kolanie zostało mi mało opcji co do sportów i wybrałam lekkoatletykę. A dokładniej rzut dyskiem i pchnięcie kulą. Kula nie szła mi jakoś dobrze, za to dysk stopniowo polubiłam z wzajemnością.
Trochę pracy (i latania w kółko za dyskiem) i na mistrzostwach dystryktu zajęłam 3 miejsce rzucając w środku burzy na niecałe 25 metrów.

Załapałam się nawet na cały segment w lokalnej gazecie :D


Koniec Roku Szkolnego
Szkoła dla mnie skończyła się 23 maja 2017 roku, czyli równo 9 miesięcy po jej rozpoczęciu. W ostatnim tygodniu miałam jeszcze kilka finals'ów ale jeśli chodzi o oceny końcowe to z wszystkiego miałam A i A+.
Czy wybrałabym jakiś inny przedmiot w ciągu tamtego roku?
To pytanie czasami się pojawia, bo wiadomo że wybór jest duży. Być może zamiast Design'u wybrałabym jakieś zajęcia kulinarne, albo zamiast Trygonometrii, przez dwa trymestry Calculus. Ale patrząc z perspektywy czasu nie mam czego żałować, bo w porównaniu do liceum w Polandii... pffff jakby było do czego porównywać :D na pewno było ciekawiej.

Graduation
27 maja odbyło się oficjalne zakończenie nauki w liceum seniorów Emmett High School. Oczywiście nie wiedziałam jeszcze że czekają mnie 2 lata w polskim liceum -.-
Ceremonia w sumie jak w filmach, trochę osób mówi, część płacze, czytają Twoje imię (hahaha i spróbuj przeczytać polskie imię panie LaVergne), wchodzisz na scenę, ściskasz kilka dłoni, przytulasz paru nauczycieli i tyle.
Złapana na zagadywaniu ludzi 

Dobra, niech Wam będzie, w rzeczywistości jest to wspaniałe przeżycie i jeden z najlepszych dni w moim życiu. Był to też odpowiedni moment na zdjęcia z najlepszymi <3
Maria 
Maddie
Dane
Preeestooooooooooooooon
Isadora 
Ryder
I najważniejsi Goersi
Nie jest ciężko zauważyć, że moje posty pojawiają się w dziwnych falach, nie da się ich przewidzieć, a kolejne mogą być gorsze od poprzednich. Nigdy nie wiadomo...
Po roku dalej piszę posty z wymiany (co jest trochę dziwne) ale patrząc na daty zostały tylko wydarzenia z czerwca i koniec.

Co dalej? 
Coś o najbliższym wyjeździe do Stanów?
Studia/ liceum?
Tematy z wymiany?
Jeśli masz jakiś pomysł koniecznie napisz w komentarzu!
Do zobaczenia w poście o zakończeniu mojej wymiany - czerwiec 2017.

Piosenka z tytułu: "Gasoline" Halsey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz