poniedziałek, 20 lutego 2017

Shape of You (urodziny & Science Fare)

Oficjalnie jestem juz dorosla… nie wiem czy się z tego cieszyć czy nie, póki co i tak w USA nie ma to większego znaczenia. Miałam domową imprezę dla moich amerykańskich przyjaciół, a dzień po urodzinach świętowałam na imprezie dla exchange studentów ;)

Exchange studenci (mojej koordynatorki)
Od lewej, gorny rzad-  Elijah, Nico, Kai, Fabrizio, Niara, Javier, Temuul, Patricia, Mone
Od lewej, dolny- Neto, Madita, Carolina, Isadora, KATARZYNA DUH
Z urodzin w Emmett <3
Z pierwszego poziomu
Tak jak patrzę na inne blogi to wszystkie prawie wymarły...to taki poziom w wymianie gdzie przestaje się czuć jakby to było coś  nadzwyczajnego, co tu dużo mówić. U każdego się dużo dzieje, czy w kraju czy poza nim.

U mnie w szkole ostatnio odbył się słynny, amerykański “Science Fare” (aka konkurs naukowy) i udało mi się nawet wbić w Top 5 w mojej kategorii- Chemia & Biochemia.

W tym tygodniu miałam to samo tylko, że na poziomie Idaho (stanowym). Mój projekt, tym razem w kategorii Fizyki (nie bylo chemii, wiec wrzucili mnie do fizyki) zajął 2 miejsce! Co prawda dalej przechodziły tylko dwie najlepsze osoby z całego Idaho, które wygrały ich kategorie to i tak ciesze sie z mojego wyniku :D

Nie spodziewałam się zbytnio tego, że przejdę dalej, bo moja kategoria była największa (wszystkie klasy przyrodnicze z liceum to ok. 150 osób podzielonych na 5 kategorii), ale co się będę załamywać ;) troche pracy i czasu i nagroda gdzies zawsze czeka, nawet jeśli musiałam spędzić dosłownie 6 godzin stojąc i prezentując projekt sędziom, medal i wspomnienia są tego warte 😊
Wejscie na scene po medal :D
<Idaho Silver in Physical Science> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz