niedziela, 5 marca 2017

I Want Something Just Like This (Lutowy Update)

Halo halo gdzie jest Kasia? Egzaminy trymestralne, wiosenny sezon sportowy, urodziny Izzy i wiele innych, normalnych wydarzeń wpłynęły na moją nieobecność.

Wbrew pozorom tak dużo się nie działo, ale mogę z tego punktu obiecać, że w marcu pojawią się conajmniej 2 posty z wycieczek, w następnym tygodniu i w przerwie wiosennej.

Zakończył się 2 trymestr, był pewnie najłatwiejszy, bo nie miałam matematyki, moje oceny:

1. Adv. Biology 2B - 98.8% A+
2. Design 2- 95.87% A
3. Intro Health and Sports Occupations A - 99.51% A+
4. World History A- 99.25% A+
5. AP Speech - 98.08% A+

W ostatnim trymestrze mój plan wyglada tak:

1. Trygonometry
2. Adv. Psychology 2B
3. Chemistry B
4. Girls Conditioning B
5. Intro Health and Sports Occupations B

W pewnym momencie miałam pomysł żeby opisać przedmioty jakie mam, ale pozostawię to na później.

Zaczął się sportowy sezon wiosenny, Rugby, Baseball, Softball, Lacrosse, Golf i Track & Field. Przez moje kolano mój wybór ograniczał się do 2 ostatnich, więc wybrałam Track&Field a tak dokładniej rzut dyskiem i kulom, może spróbuje też biegania krótkodystansowego.

Szczerze powiem, ze to swietna zabawa (rzut dyskiem)


Innym wydarzeniem tygodnia była " Ośla koszykówka" i mam namyśli ośla, jak z prawdziwymi osłami w hali sportowej i ludźmi na nich grającymi w koszykówkę....takie rzeczy tylko w Emmett, Idaho :D

Alicja uświadomiła mi ostatnio że (od dnia dzisiejszego) zostało mi 99 dni....szczerze nie wiem co o tym myśleć. Nie chcę wyjechać, nawet ciężko powiedzieć "wrócić do domu", bo teraz mam dwa domy. Ciężko powiedzieć "wrócić do rodziny", bo mam teraz dwie rodziny, to samo z przyjaciółmi i szkołą.


Piosenka z tytułu: "I Want Something Just Like This" The Chainsmokers /w Coldplay

3 komentarze:

  1. Ale mnie masz tylko jedną ❤❤❤ no i oczywiście kocham wybór dyscypliny sportowej xd xd xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej to niż nic nie robić poza rozprawkami z polskiego ALICJO xD

      Usuń
    2. Dzięki rozprawkom z polskiego moje życie nabiera kolorów :P zazdrościsz mi po prostu xd

      Usuń