poniedziałek, 30 stycznia 2017

Stayin' Alive (po dobrej stronie USA)

No i stało się! Jak obiecałam ostatnio, udało mi sie w miare szybko podejść do napisania kolejnego postu. Od ostatnich kilku dni, walczę z internetem żeby poprawić częstotliwość postów i póki co idzie mi dobrze.

W tym poście postanowiłam napisać o pozytywnych stronach USA, których (jak napisałam w poprzednim wpisie LINK) jest o wiele więcej niż negatywów:

1. Szkoła i nauczyciele- jedna z najważniejszych części wymiany (oprócz rodziny), nauki jest tutaj o wiele mniej, moje klasy też nie należą do najłatwiejszych, nauka w USA jest zdecydowanie mniej skomplikowana i bardziej efektywna niż w Polsce. Podejście nauczycieli jest dużą częścią, bo mimo że to oni nas uczą to nasz szacunek jest odwzajemniony ich szacunkiem i byciem miłym

2. Mieszkanie na “wsi”- Emmett samo w sobie liczy więcej mieszkańców niż Raszyn, ale mimo to ludzie nazywają to miejsce “wsią”, widoki są piękne i ma ten swój amerykański urok

3. Zaufanie ludzi- to jedna z największych zalet u (prawie) każdego amerykanina, zawieranie znajomości tutaj jest na zupełnie innym poziomie niż w Polsce, nie ma tutaj naszego słynnego “polaczkowania” i to pewnie pierwsza rzecz jaką można zauważyć po kontakcie z nieznajomym Amerykaninem
(od lewej) Vivien, Sydney, Isadora, Kasia, Madi Jo, Maria

4. Przestrzeń- przeciwieństwo punktu nr 3. W ostatnim poście, wszystko jest daleko, ale to też ma swoje plusy… duże przestrzenie i ładne widoki

5. Angielski- moja miłość do ojczystego języka polskiego raczej nigdy nie istniała, w przeciwieństwie do angielskiego, który stał się dla mnie bardziej naturalny (i pewnie z tego powodu niedługo zabiorę się za tłumaczenie moich postow po angielsku)

6. Inni exchange studenci- “poznawanie nowych ludzi na wymianie zwykle zaczyna się na innych wymianach…” po więcej informacji zapraszam do następnego postu ;)
<3



Piosenka z tytułu: "Stayin' Alive" Bee Gees

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Z tych hektarów, bez toalety, prysznica i łóżka (i ścian) ;P

      Usuń
    2. Ejejej ściany już mam! Zbieram teraz na okna i podłogę :P

      Usuń