poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Defying Gravity (pierwszy tydzień)

Zdjecie z Boise
Od poniedziałku całkiem sporo się wydarzyło! Mogę uznać ten tydzień za najbardziej przygodowy/ zapełniony/najlepszy w ciągu wakacji (i pewnie całego życia) jaki kiedykolwiek miałam. Mimo, że jestem w miarę w jednym miejscu, to ciągle się coś dzieje.

W poniedziałek, środę i czwartek byliśmy w Boise, czyli stolicy stanu Idaho. We wtorek załatwiliśmy sprawę telefonu, która okazała się trochę bardziej skomplikowana. Jedyne co można było zrobić to zresetować telefon (ale zadziałało!). W środę kupiłam aparat, z którego jestem bardzo zadowolona.

W czwartek buty do piłki nożnej...do piłki nożnej?? Po co mi buty do piłki nożnej?? A no właśnie, od poniedziałku codziennie (oprócz niedzieli) mam treningi (po 2 godziny, czasem nawet 2,5) właśnie piłki nożnej. Jak się okazało to najlepszy sposób żeby poznać ludzi, przy okazji nie przytyć na starcie 10kg (znając mnie mogłoby być więcej) i jest to świetna zabawa :D

Te klamki ciagle mnie zadziwiaja..
Dziekuje za paznokcie Czak :*
W piątek byłam w największym sklepie jaki widziałam (Costco, tak dokładniej). A w sobotę wieczorem na potańcówce, gdzie głównie dominowała, nowa dla mnie muzyka country, ale zabawa była świetna. Lara mi uświadamiła mi że jestem tu od tygodnia, czas tak szybko mija, a ja ciągle nie napisałam nic na blogu!

Co prawda piszę dwa posty na raz, ale jest tak łatwiej. Mam nadzieje, że uda mi się utrzymać jakąś regularność. Może być ciężko kiedy zacznie się rok szkolny, czyli za 9 dni...

Niedługo wybieramy się na pierwszą większą wycieczkę rodzinną i pewnie po niej pojawi się następny post. Niestety omijam pierwszy mecz piłki nożnej w sezonie, ale od następnych meczy będę je  relacjonowała przynajmniej raz w tygodniu razem z wydarzeniami.

Widok z okna + z prawej strony wida pozar lasu

Piosenka: "Defying Gravity" Glee Cover

3 komentarze:

  1. Ja cię będę pilnować, żeby twoje posty były regularne kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, czekam na kolejne posty i życzę powodzenia na wymianie ;)

    OdpowiedzUsuń