środa, 28 grudnia 2016

Arctic (2016-> 2017 + Happy Birthday)

Happy birthday! Ale dla kogo? Co? Czemu? Kasia twoje urodziny są w lutym? Eeeyyy?
Emmett (z Twittera)

Dla tych dociekliwych, mój blog właśnie skończył pierwszy rok! Dokładnie 28 grudnia 2015 założyłam i wstawiłam pierwszy post na bloga. Trochę dziwaczne może być obchodzenie urodzin bloga ale nie należę do normalnych więc to nie ma znaczenia :)

Bycie exchange studentem jest najlepszą rzeczą jaka może się przytrafić. Nie wiem jak będzie z moją przyszłością, czy za rok mój blog będzie aktywny i co będzie ze mną. Póki co carpe diem.

Łyżwy z Isadorą z Brazlii <3
Nasza zima jest cudowna! To moja ulubiona pora roku i całkowicie nie przeszkadza mi pół metra śniegu i ciagłe -15 do -20 stopni Celcjusza :D

Święta minęły dość szybko, ale bardzo przyjemnie i rodzinnie. Różnica jest taka że prezenty rozpakowywane są rankiem 25 grudnia i to tego dnia jest "oficjalne" świętowanie.

Dostałam najlepsze prezenty na świecie, zaczynając od czapki, koszulki i skarpetek Boise State- Broncos do srebrnych, błyszczących conversów *-*

Nowy rok już prawie tutaj jest. I z tej okazji życzę wszystkim wszystkiego co najlepsze na 2017 rok. Tak na marginesie nie rozumiem tych wszystkich memów o tym jak 2016 był tragiczny itd....

Zaczynając ten rok nie byłam niczego pewna, oprócz tego że chcę wyjechać do USA. No i jak widzicie udało mi się i udało mi się trafić do najlepszej rodziny na świecie i znaleźć wspaniałych przyjaciół, nie tylko z Ameryki ale tez innych wymieńców.

Muszę powiedzieć że ten rok był świetny, ale mam wrażenie że 2017 może być lepszy <puk puk, odpukać>

Na tym zakończę ten chaotyczny post. Do zobaczenia w następnym roku ❤️


Piosenka z tytułu:"Arctic" Sleeping at Last

1 komentarz: