wtorek, 26 lipca 2016

Co z telefonem? #11days

źródło: weknowmemes.pl
Jutro wracam do Warszawy, żeby spędzić ostatnie dni w domu i w końcu się SPAKOWAĆ (ciągle nie wiem jak to zrobię). 
W tych ostatnich dniach przed wyjazdem może pojawić się kilka krótszych lub dłuższych relacji. Czasu jest coraz mniej, a kilka rzeczy jeszcze zostało do załatwienia.

Jakiś czas temu spotkałam się z informacją, że europejskie telefony nie działają w USA. No może i kiedyś tak było, ale teraz tak nie jest. A w każdym razie w nowszych telefonach, czyli tych posiadających więcej niż 2 częstotliwości nadawania.

Jak to sprawdzić i o co chodzi? Wchodzimy na stronę, która pokaże nam dane telefonu, na których nam zależy np. mGSM.pl (to jedna z wielu), wpisujemy markę telefonu i sprawdzamy Standard GSM, jeśli telefon ma częstotliwość 900 i 1900 znaczy, że telefon nie zadziała w Stanach. Jeśli natomiast 850 i 1800 to prawdopodobnie nie będzie z nim żadnego problemu (przeważnie nowsze telefony mają wszystkie cztery częstotliwości).

W drugiej linijce można sprawdzić obsługiwane częstotliwości,
w tym przypadku, iPhone 6s obsługuje wszystko, więc powinien działać w USA
(Podziękowania dla najlepszego kuzyna za wyjaśnienie <3 )

5 komentarzy:

  1. Wracasz do Warszawy żeby spotkać się ze mną czika ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ci idzie pakowanie? Ja nie zaczęłam xD
    Którego dokładnie lecisz? Ja 8 sierpnia Warszawa-Monachium-Houston-Little Rock. Już zdążyłam całkiem spanikować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecę 6 Warszawa-Amsterdam-Portland-Boise, i tak w teorii to zaczęłam sie pakować... Po włożeniu kilku rzeczy juz nie mam połowy miejsca i mam wrażenie ze juz wazy z 25 kg. Wiec moja strategia to siedzenie na podłodze śmianie i płakanie w tym samym czasie licząc na to ze zrobi sie wiecej miejsca w walizce :D

      Usuń
  3. Ja kupiłam kartę za 45$ w AT&T ale nie mogę z niej dzwonić do Polski (Ameryka flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń