niedziela, 4 marca 2018

Wait (Co się stało ze mną po wymianie?)

Game of Thrones is my fave
Halo, halo witam po dłuższej przerwie (pfff tylko 7 miesięcy). Jeśli chodzi o to dlaczego zajęło mi to tyle czasu, albo co się dzieje ze mną teraz, to czytajcie dalej. W wolnych chwilach przepisuje swój dziennik do bloggera, żeby podzielić się przeżyciami sprzed kilku miesięcy i powoli dążę z wydarzeniami do końca.

Gdzie byłam?
Oszukiwałabym samą siebie jeśli powiedziałabym, że nie miałam czasu na bloga. Miałam go prawdopodobnie zdecydowanie zbyt dużo, w porównaniu do zeszłego roku w Stanach. Hmm jakby to powiedzieć, jeśli sami byliście na takim wyjeździe, to pewnie rozumiecie, jak ciężko jest zebrać się w sobie. Ja dalej nie rozumiem jak to szybko minęło i za razem zmieniło całe moje życie.

Tak więc, nie powinno być zaskoczeniem, kiedy powiem Wam, że byłam w stanie się zabrać za moje dzienniki z USA i zdjęcia zaraz po tym jak kupiłam bilety lotnicze na te wakacje do mojego domu, na drugim końcu świata. Ale o tym innym razem :D

Może jakiś book review niedługo?
Co się dzieje ze mną teraz? (liceum po zdaniu matury w USA?)
Po powrocie zmieniłam liceum, poszłam do drugiej klasy (według rocznika powinnam być w trzeciej), dlaczego? A więc, dla mnie nie miało sensu zdawanie szkolnych egzaminów kwalifikacyjnych (które były opcją, ale biolchemom nie polecam, za dużo materiału). Poza tym nie spieszy mi się na studia, nawet z GED, które zdałam z wynikami na poziomie 90% i dostałabym się na większość polskich uczelni już w zeszłym roku.

Jaka szkoła?
Jestem teraz w 67 liceum im. Jana Nowaka- Jeziorańskiego (10 miejsce w rankingu PL, polecam xd). Mam 7 przedmiotów i w sumie lubię chodzić do szkoły, jeszcze nie mam tak dużo nauki.
Co zrobię dalej? Póki co cały czas planuję pójść na medycynę w Polsce (cena i poziom studiów przewyższają inne kraje, nawet jeśli nie chce mi się tu mieszkać), czy uda mi się dostać z GED teraz czy dopiero za rok z polską maturą, to się okaże.


Co osiągnęłam w międzyczasie?
Przede wszystkim zdałam egzamin na prawo jazdy i to było jedno z moich większych celów. Po operacji kolana w listopadzie (mojego nieszczęsnego ACL o którym wspominałam dawno dawno temu <tutaj link>) chodzę regularnie na siłownię i basen, więc mam wrażenie, że stopniowo wypełniam swoje plany i chyba przez to, że nie spieszę się z podejmowaniem decyzji, jestem szczęśliwa z tego w jaki sposób wygląda moje codzienne życie.

if u know what i mean
Masz pytania? (co do wymiany lub podróżowania)
Na zakończenie dodam, że uwielbiam pomagać osobom chętnym do udziału w wymianie do USA (i innych krajów). Nikt nie powinien przechodzić tego procesu bez pomocy i wsparcia, bo to odbiera całą radość z przygotowań. Może nie zawsze aktywna, ale chętnie służę pomocą :)

Aha! Jeśli macie preferencje co do następnych postów to zapraszam do komentowania :D
(do wyboru są zaległe, prawie skończone posty z USA, bieżące sprawy lub plany na przyszłe podróże małe i duże, czyli jak wszystko ogarnąć mając 18/19 lat).


Piosenka z tytułu: "Wait" Maroon 5

2 komentarze:

  1. Wyjeżdżam w tym roku na wymiane i zastanawiam się nad zdawaniem GED u USA. Możesz mi coś więcej o tym napisać? Jest bardzo trudny? I jakie przedmioty trzeba na Nin zdawać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, jako że to często zadawane pytanie to coś o tym napiszę niedługo ;)

      Usuń