sobota, 17 czerwca 2017

I Lived (update po powrocie do Polski)

Źródło: internet
Wróciłam! Cała z jet lagiem i pełna wspomnień. Ten post to tylko krótkie wyjaśnienie co się stało z trylogią prom/NY/ California. Bo te 3 posty są już napisane od kilku tygodni, ale nigdy nie miałam czasu żeby je przeredagowć i powstawiać zdjęcia. Więc z tego miejsca mogę was przeprosić za nie wstawianie ich ale już niedługo postaram się je opublikować. W tym samym czasie pracuje nad tłumaczeniem postów po angielsku. Bo niby tłumacz jest dostępny ale wiadomo, że to nigdy nic z tym nie wiadomo.

Póki wszyscy w Polsce mają szkołę, więc mam trochę czasu żeby odespać i nadrabiać zaległośći na blogu. Mimo to z obiema czynnościami jest duży problem, bo jednak po powrocie z innego życia wszystko się zmienia. Najgorsze jest to, że nikt oprócz innych exchange studentów nie rozumie co się dzieje. Jak dla mnie to czuję się jakbym chodziła we śnie i za chwilę się obudzę w Emmett i będę żyła dalej moim American Dream. Ale tymczasem już się skończyło i na prawdę już za tym tęsknię. Mam nadzieję z czasem będzie lepiej i uświadomię sobie w końcu wagę sytuacji. Póki co wracam do ogarniania bloga i reszty mojego życia. Zapraszam niedługo spowrotem ;)


Piosenka z tytułu: "I Lived" One Republic

2 komentarze:

  1. Really very helpful your post, we love to join your community, we AOS Products wishes a worm and healthier day for you

    OdpowiedzUsuń
  2. we wishes that if you have any time and want to live with essential oils, than we call you and want to join you on www.aosproduct.com please rate us!!!!

    OdpowiedzUsuń