poniedziałek, 28 grudnia 2015

Trudny początek...?

Jak to jest, że z tymi początkami jest najgorzej? Początek nowego serialu, początek nowej książki, wszystko co nowe zaczyna się niewiadomą, ale czy to co nam nie znane jest zawsze złe?

Na pewno pisanie nowego bloga jest złe i ciężkie dla kogoś kto nie jest humanistą (i nigdy nie będzie, fuj), a jeżeli chodzi o inne rzeczy to będzie łatwiej, chyba. Jedna (i jedyna) zasada sprawiająca że ten blog będzie wogóle istniał (tatara taaaam): SPONTAN.  

źródło: internet

Zebrałam się do napisania bloga o mojej wymianie, bo sama bardzo lubię czytać takie blogi i chciałabym się podzielić moimi doświadczeniami, może kogoś zainspiruję (albo i nie), ale na pewno będzie to moja pamiątka. No i przy okazji mogę przekazać najbliższym, jak mi się żyje za oceanem.


8 komentarzy:

  1. Nie trzeba być humanistą aby dobrze pisać! Pisz to co uważasz za ciekawe i to co chcesz nam - czytelnikom przekazać :) Powodzenia i czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakaś dusza humanisty gdzieś tam czeka na ujawnienie :D

      Usuń
  2. moja kochana najkochańsza <3 pisz jak najwięcej tylko nie zmieniaj mi się w humana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Halo, czy to jakaś prowokacja? Human najlepszy <3 pisz, pisz, powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Human to czyste zło, ale przydaje się (czasem) >.<
      Danke Ola <3

      Usuń
  4. I've just found this blog and I liked it so far! I'm also going on exchange this year, so I love seeing blogs from other people who also does. I'll be waiting for a new entry!
    Greetings from Spain.

    http://pudding-no-uta.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glad to hear, that you like it! Also greetings from Poland :)

      Usuń