środa, 30 grudnia 2015

Ile dokumentacji?

Odpowiedź: za dużo! Zaczynając proces rekrutacji byłam świadoma tego, jak wiele dokumentów będzie trzeba wypełnić i zebrać. Jednak, kiedy pani Monika z Fostera wręczyła mi pierwszą część aplikacji, wiedziałam że będzie (nie)wesoło.

Przebrnęłam przez wszystko w około 3 tygodnie (z czego jestem bardzo dumna). W przypadku fundacji NWSE musiałam wypełnić:
  • 25 str Aplikacji Papierowej: historia medyczna, badania fizyczne (?), szczepienia, oceny z 3 lat (dzięki Staszic), trzy opinie- w tym jedna od nauczyciela angielskiego, regulaminy (dużo regulaminów) 
  •  Aplikacja Online: różne informacje o mnie, list do host-rodziny (dzięki Bob), cztery eseje o moim podejściu do wymiany itp.
  • Zdjęcia: 6 paszportowych i uśmiechniętych (to się da połączyć?) i album, z którym miałam chyba najwięcej problemów (brawo ja)
  • Umowa: od Fostera i NWSE
Wszystko to w 3 kopiach co dało mi około 200 stron, które mam zamiar zanieść na początku nowego roku :)


2 komentarze:

  1. Czuję się taka doceniona, że brałam jakiś udział w każdym z tych trzech punktów aplikacji 😄😄😄 już nie mogę się doczekać aż pokażesz mi gotowy album 👏👏

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomóż mi tylko ze zdjęciami paszportowymi 😉😉

    OdpowiedzUsuń